Search
  • Neli

Teknik Predik 4D MTK

Susahkah permainan 4D ini??


Susah..kena susun nombor untuk menang bukan..

kadang-kadang nombor yang kita beli 3 nombor dan masuk tapi 1 angka lagi tak kena..masa tu kita terfikir yang main 4D nie kena banyak wang..sebab kita kekurangan modal lah kita miss 1 angka lagi..bukan??


Baiklah, sini saya ajarkan satu teknik main 4D nie..4D ini adalah permainan angka dan angka yang digunakan ialah 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ..baiklah...


Buat macam nie... perhatikan number draw lepas..kalau 0123 dah ada,..akan keluar giliran 1234 pula..tetapi dia tak akan keluar 1234..dia akan keluar 123X, 234X ...mcm tu sahaja...so apa yang perlu korang buat..beli jer pelengkap untuk 123X atau 234X itu...jangan main 3D lain..itu hanya membuang duit anda kerana dia akan keluar ikut turutan ini..


0123

1234

2345

3456

4567

5678

6789


itu sahaja...TQ

0 views

Recent Posts

See All

© 2019 by scr918Kissmy.com.